Animal attraction in a Bottle..



Hahahahaha! Den nya parfymen Pheroline, som ska locka kvinnors instinkter, 
har nu landat, och den har uppmärksammats stort i media.
Pheroline är en kommersiell produkt som innehåller en mycket koncentrerad blandning av syntetiska mänskliga hormoner från världens ledande vetenskapliga laboratorier i en bas av mineraler, vatten och alkohol. 

Hemsidan skriver:

What should I expect once I start using Pheroline®?

  • More eye contact, interest, and smiles from females of all ages
  • Increased sex appeal
  • Increased dates and opportunities for sex
  • Reinvigoration of your present relationship
  • More passionate sex
  • A positive, relaxing effect on those around you
  • Being approached by women more often
  • More self confidence
  • Increased subconscious respect and focus on you by others

Jag borde nog inte uttala mig före någon i min omgivning har testat denna uppfinnng, men det låter ,ursäkta mig, skeptiskt & samtidigt interessant. Det låter liksom inte otrovärdigt, men man vet aldrig hahah.
Kul grej att nämna ;) Ne nu ska jag kila iväg & kolla på Take the lead, för jag har ont i mitt öra. Som ni ser så la jag ut  7 nya inlägg igår, så mitt samvete går rent för dagen iaf ;)
Jaja ta hand om er navelpillare så hörs vi imorn eller nån annan dag c yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

/a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0