Down in town .



Hej läsare :D
nu lägger jag ut paketet från fredags as I promised.
meningen med att åka till stan ar att försöka hitta andra butiker än dem vanliga typ calitoots gulan topstreetwear urban st os.v . Det kan finnas butiker i stans djungel som säljer en del street baserade kläder skor & etc. men inte hela butiker såsom just caliroots och de andra. Här är vad jag & min kära söta bästa vän helen hittade:

DNA & Euroskor
     
    
    

De två nya butikerna DNA & euroskor ligger i sergelgången i gallerian, gamla weddins. Här har de väldigt många & superdupersnygga sneskers såsom adidas, sneaky steve nike etc. 

Urban st


 Vi passade på att kika in på urban st , där vi tittade runt lite grann. Lade märke till att de har snekay steves hank high som jag har snackat om i ett av mina tidigare inlägg. Så här ser de ut i verkligheten!

Cali
  
    
    
Vi kollade in i vad som skulle tänkas vara en snabbis i cali på brunnsgatan 9, och hittade detta. Teen från Mishka som jag har skrivit om innan ser ut såhär i verkligheten, (fast i vitt) dock föredrar jag den röda. Riktigt coola jewelrys som fanns innanför glasskåpet under disken . Här du ni lite smakprov ;)




Mixage ligger i kungsgatan 28, och här ramlade vi in av en slump.
Det visade sig att de säljer en del sneakers som björn borg & sneaky steve! Tyvärr fick jag inga bilder med mig eftersom butiksägaren skulle skicka lite bilder via email, men det fick vi inte se några av.. Kanske råka skriva fel email eller nåt. Hursomhelt så var det här en av 4 butiker i stockholm, -som endast köper in tjejmodeller. En fågel viskade i mitt öra att butiken i fridhemasplan har de manliga modellerna..


Footlocker

Även footlocker slapp inte att besökas och vi hitde en massa fint! Och när jag skulle fråga personalen om jag fick tillåtelse att fotografera så kom en chock. I couldn't take some pictures cuz it was against their policy. damn it . jaja have a nice monday c ya nån gång ;P


/a.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oups! Det där liknade inte Helen,

en helt annan människa wtf :O

2009-03-17 @ 17:38:22
Postat av: Beundrare

Den där tjejen till höger är jättefin :O , lägg ut hennes msn så jag kan ta de:)

2009-03-20 @ 13:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0