Look at his swag! v.15



Damn boy, u got swaag! Snubben här, som jag inte gillar längre (a), har faktiskt stil måste jag erkänna. Det ryktas om att T.I har kastat sin stylist, men det tror man ju vad man vill på haha :)
Okej, jag tänkte kommentera hans kläder här, för de som är intresserade ;)
För det första måste jag säga att färgerna matchades väldigt bra. Han håller sig inom 3-regeln, och det är inte altföör stora skillnader mellan nyanserna av blå. Ser enkelt ut med tanke på att han inte har en cap på sig, och sneakersen kan man inte se, så vi får glädja oss åt det vi har. Min personliga åsikt säger att det akulle vara kattigare med en scarf/bandana i utbyte mot de där 3 kedjorna + en diskret cap. Självklart inom samma färgram som jeansen , sweaten &  teen .

Varför skrev jag det här inlägget, undrar ni säkert nu.. Jo, det är ett enklare sätt för er att få en bild på vad som sitter bra tillsammans. Detta inlägg kommer att gå under rules kategorin, altså en av whats hot and whats not, dagens outfit och ja, de som jag kommer skapa under de kommande månaderna. Jag gör detta för att variera inläggen, så att ingen av oss tröttnar. Också lite längre inlägg kan behövas då och då, och inte bara den här t-shirten är fin bla bla. U get the point  ?

/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0