Du kommer inte tro dina ögon.. mEN det är faktiskt cheap monday !!


Cheap Monday 'Rodeo Light Unwashed' 600 kr  Caliroots.com

Weei! När jag såg dessa jeans, så började jag fundera på, varför Cheap Monday är så underskattat?! Titta på dessa jeans, det är inget fel på dem alls, enligt min mening. Kolla färgen!! wow! och 600 kr! kom igen , vem tackar nej ?
Anledningen till att de är så underskattade,är, tror jag efter deras genombrott med stuprörsjeans. Bögigt och fult, påstod vissa, iaf runt dessa kretsar. Men, nu tycker jag att man bort radera den stämpeln, för Cheap Monday, som ni ser här rakt framför era ögon, har nu Baggie modell i x antal olika & unika färger.
Stop hatin on Cheap Monday and start priciating theese luuvlie thangs ;)

/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0