Gott folk .



Angående det här med att jag tipsar om dyra grejer,- jag måste få förklara.

I sverige är street/hihopstilen inte lika eftertraktad som i USA eller typ England, och detta gör att utbudet att kläder inom stilen är rätt svårhaffade. Visst finns det kedjor lite här och var, men de hittas inte i varje hörn såsom H&M. Detta gör sakerna ganska dyra.  En tee kostar runt 349-399 kr, oftast också för att det är märkeskläder, du får vad du betalar för.

Ett supertips är att kika runt lite i under rean! Där har de superduper snygga saker till ett bra pris ( om du inte vill ha det senste, ofcourse)


Som ni vet, så lägger jag ut lite varierade kläder & stuff, alltså inte bara det senaste! Ska fortsätta hålla utkik efter lite billager grejer, även om det kommer bli svårt. Droppa gärna kommentarer & tips till mig personligen så lovar jag att uppdatera i ämet. Skriver senare, c ya


/a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0