Quiksilver 'Trauma!


Quiksilver 'Trauma Master' 449 kr topstreetwear.com

ouf . feeeeeeeett fina jag överdriver inte (a).
NU undrar du säkert varför jag ''tipsar'' om kalsonger?! jo det ska jag berätta för dig.
Killar brukar inte andvända skärp av den anledning som skärp ska användas till, nämligen att få byxorna att stanna på den plats de ska sitta på. Altså hängbyxor is what i'm talkin' abt:) därför råder jag nu återigen till 3 regeln ( se mitt tidigare inlägg jan eller feb minns inte) och det betyder att om du nu ska ha byxorna lite längre ner, så var noga med färgen om du har en röd tee, ett par vanliga denim jeans och ett par röda sneakers så kan du inte dyka upp med ett par blå-grön randiga kallingar, om du nu har bestämt dig för att visa kallingarna. Big nono.
aoPSOIJOIJ ne nu ska jag fortsätta på min undersökning om hur bra man kan matcha baseballjackets & sweatshirts. Lägger ut inlägget idag senast 21:00. Take care sweeetas

/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0