<.. WaXX ..>


Wax 'Cordova' 1399kr (svarttryck --> 1599kr) junkyard.com

ALÅÅ ! riktigt tuffa yeans o_O
Jag tycker de organga var colast med de som sagt en smaksak. Varför den svarta varianten är 200kr dyrare har jag ingen aning om, men de ju bara bra eftersom den är fulast av de 3 tycker jag. Vad tycker ni? 
Och här kan man matcha jätte bra med en orange tee eller liknande, men var försiktiga med den orangea varianten eftersom orange är svårt att matcha med. Tex så ska man undvika att kombinera röd, orange, rosa, gul och så vidare. Jag skriver mer om denna färg-regel en annan dag för nu ska jag skriva andra inlägg.
(OBS. tryck på bilderna för att göra dem större)

/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0