KILLASWAG!!



YO YO YO
!!

Nu är vi äntligen tillbaka med nya krafter och nya tag. Har fått lite inspiration och ideer, men de kommer inte räcka hur länge som helst. Hahaha kanske därför jag har börjat och slutat hela tiden :). Ska alldeles strax ''presentera'' det nya, men måste be er kära läsare att TIPSA!!! skicka ett litet mail till [email protected], med tips och förslag, för bloggen är ju som sagt till er och inte till mig.

Har även fixat alla kategorier, och tagit bort alla sneakers, tee's,jackets,jeans,hoodies etc etc, och döpt om dessa till ''the beginning of killaswag'' Inte så svårt att förstå varför kanske, men precis som allt runt omkring oss, så utvecklas killaswag mer och mer. Det började med att jag bara kommenterade hiphopkläder och slutade med allt det här. Lite nya kategorier har vi också

ABC of Rap
Fashion Icon
Spara vs. Slösa        
Vård
Hair

Finally, kommer att blogga ungefär varannan dag, men kan bli mer.. Det är upp till er läsare! Finns det mycket att skriva om, så skriver jag, så det är bara att maila.

/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0