Vad vill ni se mer av här i Killaswag?!


LÄSARE! Killaswag behöver din hjälp. Börjar bli lite tom på inspiration.. Har lite projekt att dra igång till våren men  nu börjar mina idéer snart ta slut. Eller ungefär så. Därför skulle jag uppskatta JÄÄÄÄTTE mest med lite tips och inspiration? Vad vill du läsa mer av? Hur kan vi bli bättre? Är det något jag kan ta upp i bloggen t.ex. Kom ihåg att genom ärlighet som det oftast är bästa sättet att bli bättre. Killaswag ska bli bäst. Men.. jag kan ju egenligen fortsätta skriva såsom jag gör, men vill ju egentligen att läsarna ska vara med  och tycka om det som skrivs. Och om det kan bli bättre så fixar vi det. Så jag ber nu snällt, skicka gärna mail till killaswag med era förslag och åsikter på hur killaswag kan bli bättre. [email protected]
Eller, om du känner för att vara anonym utan att dela dina åsikter tillsammans med en synlig mejl-adress, skriv det du tycker i en kommentar här nedanför. Fyll då inte i mejladress och namn, utan bara skriv din åsikt. Let the killaswag pop up from the bag! (?)
/a.

Kommentarer
Postat av: kjell

jag tycker du ska fortsätta som du gör :). men kanske skriva lite om vårens mode, och lite mer om byxor, kanske shorts, skjortor, kepsar, tunnare skor osv? vad vet jag. jag gillar det du håller på med och tycker egentligen det är bra som det är!



vårjackor kanske hade varit något att skriva om?



mvh

2011-01-25 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0