Soulja boy, ska man skratta eller gråta?



Soulja boy. Får mig att ifrågasätta evolutionen.  Hans klädstil?! Oj. BAM.
Synd bara att hans låtar är riktigt riktigt dåliga. Skulle aldrig i mitt liv få för mig att lyssna på en sån här låt. Finns inget tungt budskap i hans text, finns inte heller taktkänsla eller bra beat. Hans röst gör det inte heller bättre. Tillbaka tll hans stil. Soulja boy är en av de stora fashion icons inom Hiphop new school (kädstilen). I den här videon så finns de typiska kännetecknen för New school hiphop clothing, vilket jag diggar grovt. Färger och olika materialtyper blandat med varandra, med t-shirt tryck samt smycken i en lagom mängd. I LIKE IT. Måste också säga att killen i svart jacka med vit tee och svart tryck har en tung swag :] Men jag frågar mig själv nu, är det rätt att klä sig New school, men lyssna på Old school? Får ta och dra upp ämnet på något diskussionsforum. Sov gott homiez

/a.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0