Information from town


Alåå ! Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, har haft mycket,
 väldigt mycket att göra :) Jo nu är det så här att igår hade jag vägarna
förbi några tunga buitker bl. recognize, sneakers n stuff.
För er som inte har hört talas om det nyöppnade mini cafét 'shakes n stuff,
så är det starkt rekomenderat att besöka det.
Take a look, på deras tunga blogg by the way :) !!

Sedan var jag förbi recognize för att checka om de skulle köpa in mer
LRG Bear Thrillz jeans, eftersom de är gudoomligt fina, och några
har frågat efter dem.  De slutsåldes efter de sänkte priset till 499kr. 



Igår fick jag även reda på anledningen till att det inte går att få tag på BBC
här i sverige. Det är nämilgen så här att märket får inte säljas annat än i deras
egna butiker. Också måste altså Nitty Gritty har köpt in falska eller köpt in märket
från deras egen butik i London, New York etc och sedan sålt det vidare
i Nitty Gritty, stockholm. Men nåt som är konstigt är att det står (/stog) på
Ice creams
hemsida att de finns i nitty gritty,
stockholm. Weird.
Hursomhelst så får man tacka personalen från Sns & Recognize för informationen.

/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0