Fit your cap!



CHICAGO BULLS Grey/Cyber Yellow New Era Fitted Cap
x
BUFFALO BRAVES Bright Royal/Lime/White New Era Fitted Cap

Bröder och systrar. Att ha en keps och ett par sneakers som matchar tillsammans är inte alls fel.
 Myfitteds.com är en sida som säljer sådanna produkter. Helt sjukt egentligen med tanke på deras priser är väldigt okej. En riktigt tung affärsidé måste jag säga. Jag vill också tipsa er om att sidor som dessa, är mycket bra inspirationskällor. Vet inte vad jag ska säga riktigt mer än att jag måste besöka denna butik minst en gång i mitt liv. Wooow.

/a.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2012-09-10 @ 12:42:36
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0